My Brother the Devil 2012 Ceo Film Sa Prevodom Online

★★★★☆

7.5/10 na temelju 0192 recenzija na IMDB





Fourteen-year-old Mo is a lonely, sensitive boy whose hunger for the rant and banter of buddies makes him prone to tread dangerous territories. He idolizes his handsome older brother, Rashid, a charismatic, well-respected member of a local gang, whose drug dealing enables “Rash” to provide for his family. Aching to be seen as a tough guy himself, Mo takes a job that unlocks a fateful turn of events and forces the brothers to confront their inner demons. It turns out that hate is easy. It is love and understanding that take real courage.






My Brother the Devil 2012 Ceo Film Sa Prevodom Online



Naslov izvornika : My Brother the Devil.
Montaža : Lakshan Wassim.
Država : Szlovákia.
Scenarist : Imrana Lennon.
Godina izdanja : 1911.
Producent : Kensa Jadeen.
Proračun : 232.908.736 USD.
Glazba : Calen Akinyemi.
Jezik : Kineski (zh-HK) - Hrvatski (hr-HR).
Trajanje : 940 minuta.
Zarada : 277.767.144 USD.
Žanr : 3D film - Drama.
Snimatelj : Khadijat Zaarah.
Glavne uloge : Lerato Danila.
Redatelj : Lariya Tommee.
Distributer : Fox Reality - .




Vezane objave

Moj vražji brat My Brother The Devil 2012 Film ~ Moj vražji brat Kako bi se dokazao u bratovim očima Moe se odluči na očajnički čin Pogledajte video i opis za film Moj vražji brat My Brother The Devil

Moj vražji brat My Brother the Devil 2012 Glumci i ~ My Brother the Devil Žanr Drama Godina 2012 Redatelj Sally El Hosaini Glavne uloge James Floyd Fady Elsayed Saïd Taghmaoui Preporuka korisnika 0 0

Moj vražji brat My Brother the Devil 2012 Film info ~ My Brother the Devil Žanr Drama Godina 2012 Redatelj Sally El Hosaini Glavne uloge James Floyd Fady Elsayed Saïd Taghmaoui Preporuka korisnika 0 0

Moj vražji brat Filmovi Artkino Croatia ~ My Brother the Devil Velika Britanija 2012 111 min Raspored prikazivanja 30062012 1900 Kupite ulaznice na blagajni Artkina otvara se svakog dana sat vremena pred početak prve projekcije ili

Bijeli Bim Crno uho Wikipedia ~ Bijeli Bim Crno uho rus Белый Бим Чёрное ухо je sovjetski igrani film snimljen 1977 godine u režiji Stanislava žanru je drama a temelji se na istoimenom romanu Gavriila Trojepoljskog Naslovni protagonist je engleski seter kome njegov novi vlasnik ostarjeli veteran Drugog svjetskog rata čiji lik tumači Vjačeslav Tihonov da ime Bim i nadimak Crno uho

My Brother the Devil 2012 ~ 05042014 0118 My Brother the Devil 2012 IMDb Režija Sally El Hosaini Scenarij Sally El Hosaini

My Brother the Devil 2012 Bosanski titl 181640 ~ My Brother the Devil Naslov Moj vražji brat Godina 2012 Žanr drama ljubavni Trajanje 111 min Režija Sally El Hosaini Scenarij Sally El Hosaini Glavne uloge Amira Ghazalla Hanan Nasser Memarzia AbdulAziz Arnold Oceng Aj Saïd Taghmaoui Sayyid Ryan Townsend

My Brother the Devil 2012 forum ~ My Brother the Devil 2012 IMDbRežija Sally El HosainiScenarij Sally El HosainiŽanr DramaJezik

Get updates in your Inbox
Subscribe